Sitä kalvoa tosiaan tarkotinkin kupariradalla. Mietin jos vetäisi "hyppyjohdon" tuosta mittariston liittimen läheltä suoraan tuolle mittarille ja siten ohittaisi sen kupariradan, mutta luultavasti täytyy ruveta tutkimaan sitä rataa tarkemmin että mistähän se mahtais olla murtunut.
Aivan, juu saattaisi toimia.
En ole kauheesti perehtynyt tuohon mittariston sisäiseen elämään mutta eikös niitä ratoja voi vain seurata ja hypätä johdolla suoraan sinne minne rata päättyy? Näin olen omaani ainakin toteuttanut vialliset mittariston valot kun ei ne muovilla olevat kupari pädit enää tahdo yhdistää polttimonkantoihin, kantojen pohjasta reikö läpi ja kolvanny suoraan polttimoon johdot jotka menevät sinne minne radat päättyvät.
Pääasia kuitenkin että liitos löpömittariin on hyvä, ja jos johdolla vedät niin kiinnitä johto jollakin ettei se lepata ajossa siellä mittariston takana, tien pinnasta tulevat pienet värähtelyt murtavat nopsaa kolvaukset jos siellä yhtään liikettä