Täytyy kysyä viisaammilta kun tämä syö miestä ihan rotan lailla. Elikkäs joka kerta kun öljyt vaihtaa, niin tuo öljynsuodatinkotelon korkki alkaa hikoilemaan öljyä. Yleensä hikoilu ei ole niin pahaa, mutta jos sen jättää huomioimatta, tiputtelee se ajan myötä tippoja laturin päälle.
Korjaamostakaan se tuskin on kiinni, tapahtuu niin sinisellä kuin muuallakin. Vaatii 2-3 käyntiä öljynvaihdon jälkeen, että tuo hikoilu loppuu. Jos ei korkin puhdistuksella lopu, niin uusi korkki lopettaa aina hikoilun.
Nyt viimeksi vein auton kahdesti takaisin ja molemmilla kerroilla korkki putsattiin jarrukliinerillä ja laitettu uusi tiiviste. Jälkimmäisen käynnin jälkeen ei enää hikoile öljyä, mutta sama episodi edessä taas kun öljyt vaihdetaan seuraavan kerran. Korjaamon mukaan uusi öljynsuodattimen jalka saattaisi ratkaista ongelman, mutta en tähän jaksa uskoa kun uusi korkki korjaa viimeistään ongelman.
Onko suodattimien mukana tulevissa tiivisteissä eroja jotka tämän aiheuttaa, väärä momentti, vikaa jossain muualla? Autolla ajettu 190tkm, joten pientä hikoilua en vielä hyväksy
