Olis taas kansi paikoillaan. Kaksi pakoventtiiliä olivat vaihtaneet hiomolla, kolmos -ja vitos sylintereihin.
Jakopään osat laitoin kaikki uudet, vesipumppu oli selvästi vuotanutkin eli ei turhaan tullut laitettua sitäkään.
Autodatan tietojen mukaan käytin vanhat kannenpultit uudelleen.
Rautakaupasta hain lattarautaa ja jenkatankoa työkaluja varten.
Rakensin puristimet laakerikannen asennukseen, parista vanhasta sytytystulpasta irrotin kierreosat ja hitsasin kierretankoon ja lattaraudasta vastinkappale, tuli pirun hyvät!
Samalla tein työkalun nokka-akselien lukitukseen kannen takapäähän.
Hintaa näille kertyi n.10e.
Tiivisteliimana käytin Loctiten 510-tasotiivistettä, sitä kun sattui olla tarjolla.
Täytyy melkein räpsäistä kuva työkaluista malliksi
Melkonen projektikertomus tästä nyt tuli mutta......
