No Bemarissahan on 1,35kW vastukset, mutta parempaan pitäisi pystyä.
Siksi siis mainitsin tuossa hybridiakkujen tyylisestä ratkaisusta, josta akuista otetaan virtaa kylmäajossa lämmitykseen. Tämä kun yhdistetään lyhyeen ajoon, niin saadaan nettonegatiivinen lataus akulle pitkällä aikavälillä. Jolloin virtaa voisi ottaa jopa auton vielä ollessa ei-käynnissä. Esimerkiksi kuski avaa ovet -> auto tarkastaa sisä- ja ulkolämpötilan, jos kylmää, niin -> puhallin päälle ja lämmitysvastukset päälle.
Ilmaisin itseäni ehkä huonosti.
Itse testistä sellainen mielenkiintoinen huomio, että Volvossahan on itse asiassa aika surkea lämmitin, koska selvästi paskimmalla kokonaishyötysuhteella kylmänä käyvä Volvo on vain niukin naukin lämmityslaitteen kyvyltään esimerkiksi BMW:n edellä

Lisäksi esimerkiksi BMW:n peffagrillit näyttävät lämpökameroiden kuvissa samoilta, joilta Volvon peffagrillit näyttivät vanhemmassa S70/V70-mallissa. Vai oliko se 850... Mutta silti, hienoa että muut ovat ottaneet mallia(?) vanhoista Volvoista.