Samppasport  Futurez

S80 01 2.4T Oikea takaovi ja muukin asia.

• 2 Vastauksia
  • 634 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Juupeli

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
S80 01 2.4T Oikea takaovi ja muukin asia.
« : 22.04.2023, 20:47:41 »
Eli viime vuoden joulusta asti on ollu oikea takovi säpissä ja nyt jo sain purettua jopa ehjänä oviverhoilun mutta kysymys kuuluu että Skandix tarjoaa 30699756 lukkoa mutta itellä ei oo tuolla numerolla vaan epäilen että on 8626968 selvää ei saa (alusta näkee 86 ja lopussa 68)kun lappu on niin nuhjaantunut mutta 6 nastaa löytyy ite laitteesta ja auton johto sarjasta. Kysymys on että onko tuo lukko laite "tyhmä"laite ja sitä ei tarvitse softata autoon millään tavalla. Eli ostanko 30699756 vai tuon 8626968 molempia löytyy varaosahaulla.

Toinen asia olis että onko kuskinpeilissä lämpötila-anturi kusahtanut kun näyttää icarsoftilla 0 astetta kokoajan. Tämä kuskinpuoli ohjaa ilmastointia jollainlailla "järkevästi" nyt tekee sillain että kun lämpötilaa vahentää niin hurauttaa läpät ääripäistä ääripäihin ja sitten asettuu valittuun asentoon EHKÄ suuri olettamus on että näin on.

Ugh! olen kysynyt ja kirjoitellut. Pahoittelut kirjoitus virheistä mutta uskon että saatte ajatuksesta kiinni mitä haetaan  ;)

Poissa Silppuri

• De Luxe
  • *
  • Kemisti
    • Grilliwiki - Kaikki Suomen grillit yhdessä paikassa
Vs: S80 01 2.4T Oikea takaovi ja muukin asia.
« Vastaus #1 : 16.05.2023, 22:31:45 »
Lukko on tietääkseni tyhmä laite, ja varsinkin kunhan osanumero täsmää niin kaiken pitäisi olla hyvin. Ostaisin itse tuon jälkimmäisen, varmuus sopivuudelle pitäisi sillä olla korkeimmillaan.

Vaihdoin itse juuri omaani lukon, osanumero oli 8650554. Oli viime kesästä asti säpissä, kunnes nyt pari viikkoa sitten alkoi ihmeen kaupalla toimimaan, ja silloin iskin.

Mitä lämpötila näyttää mittaristossa?
« Viimeksi muokattu: 17.05.2023, 11:59:15 kirjoittanut Silppuri »

Poissa Juupeli

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Vs: S80 01 2.4T Oikea takaovi ja muukin asia.
« Vastaus #2 : 18.05.2023, 14:24:20 »
Lukko on tietääkseni tyhmä laite, ja varsinkin kunhan osanumero täsmää niin kaiken pitäisi olla hyvin. Ostaisin itse tuon jälkimmäisen, varmuus sopivuudelle pitäisi sillä olla korkeimmillaan.

Vaihdoin itse juuri omaani lukon, osanumero oli 8650554. Oli viime kesästä asti säpissä, kunnes nyt pari viikkoa sitten alkoi ihmeen kaupalla toimimaan, ja silloin iskin.

Mitä lämpötila näyttää mittaristossa?

30699756 sain nappastua vidasta lykkäämällä siihen oman kiesin VIN koodin. Ite en omaa DICE lukijaa oleskaan kun en ole sitä kiinasta tilannu.

Lämpötila näyttää järkevää eli suurinpiirtein oikein. Mutta sehän otetaan vänkärin peilistä käsittääkseni ja kuskin peili olisi jotenkin ilmastointiin vaikuttava, kylmäkone toimii kyllä nykyään hienosti kun siihen viimekesänä lykättiin uus kytkin/laakeri paketti.
« Viimeksi muokattu: 18.05.2023, 14:26:15 kirjoittanut Juupeli »

Autodiagnoosi  Carcom Oy