Taloudellisuus - jos autoilussa termiä voi käyttää, riippuu lisäksi kuljetuskapasiteetista. Kollegalla on Sharan (2.0 diesel) johon mahtuu kyytiin ihmisiä ja tavaroita. Auton profiili (korkea, kuin ladon seinää työntäisi) aiheuttaa, ettei motarilla voi ajaa 120 koska kulutus pomppaa.
Naapurilla on insignia 1.5 turbo bensa. Kulkee noin 6L satasella mutta kun perään laittaa (tyhjän) kuomukärryn niin kulutus nousee lähes 10 L/100km. Naapuri epäilee, että automaatti käyttää liian suurta vaihdetta maantienopeuksissa, eikä kone jaksa vääntää kärryn kanssa.
Diesel toimii hyvin kärryn kanssa, oman D5 kulutus pomppaa vajaaseen 7 litraan satasella kun perään kytkee täyskorkean kuomukärryn ja täytyy todeta nyt kolme vuotta kesämökkiä rempanneena, että kärry on perässä aika usein.