RallyBaron  Samppasport

Tinakoneen lohkon kestävyys

  • 63 Vastauksia
  • 21208 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa jani.sun

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Vs: Tinakoneen lohkon kestävyys
« Vastaus #60 : 29.09.2023, 20:51:04 »
Nyt ensimmäinen tinakone tulossa työn alle ja mietin et miten tuo kestää.. eli kohteena 850R 2.0 italia versio..
Alkuoeräinen ahdin on vaihdettu vähän isompaan.. saako siihen kohtuu jumpalla 400hv?

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8243
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: Tinakoneen lohkon kestävyys
« Vastaus #61 : 29.09.2023, 22:15:30 »
Nyt ensimmäinen tinakone tulossa työn alle ja mietin et miten tuo kestää.. eli kohteena 850R 2.0 italia versio..
Alkuoeräinen ahdin on vaihdettu vähän isompaan.. saako siihen kohtuu jumpalla 400hv?
H-profiilit tarvii, ei muuta. Pyttyjen väliset vesiurat on ollut tapana täyttää rakotulkeilla(tai muulla 0,8mm paksulla liuskalla) jotta yläpäät tukee toisiaan vähän paremmin. Jos haluaa kasvattaa tilavuutta, laittaa 90mm iskulla olevan kampiakselin ja vaihtaa 2.3l männät.
245 -90 Englantilainen potilas   850 -94 D5 AWD   860 -96 2.9   965 -95
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

Poissa jani.sun

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 8
  • www.vrcf.fi
Vs: Tinakoneen lohkon kestävyys
« Vastaus #62 : 30.09.2023, 09:01:24 »
Mitä tehoja noista 2.0 italian versioista on saatu? Ja mitä ne kestää? Kesä käyttis on siis kyseessä.

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2413
Vs: Tinakoneen lohkon kestävyys
« Vastaus #63 : 01.10.2023, 09:57:29 »
Ihan samat ne kestää ja niistä tehoa sen mitä muistakin 81mm porauksella olevista vitosista. Eli riittävästi suurimmalle osaa meistä
740 B6284T/M90 '87 - Kesäharraste, 242 B5234T/S5D-320Z '80 Drift build, 245 rullaava '90 - "englantilainen potilas", 245 B230F/M90 '92, 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

 

Kulkukoira  Proturbo