Carcom Oy  Elekma

Tarvikesuodattimien "alkuperäislaatu"

• 3 Vastauksia
  • 448 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa kestosippi

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
Tarvikesuodattimien "alkuperäislaatu"
« : 16.09.2025, 18:16:53 »
Onkohan Motonetin "alkuperäislaatu" enää hintansa väärtti? "Peruslaatuinen" naftansuodatin olisi ollut hinnaltaan tasan puolet tästä "alkuperäislaatuisesta". Aikaisemmin olen saanut MANN FILTER merkillä näitä "parempia". Nyt joku ihan minulle outo merkki. .... Tosin se "alkuperäinen" olisi ollut sitten tuplahintainen tähän verrattuna.

Ihan laadukaan oloinen tuo suti kuitenkin näyttäs olevan. Kumitiivistekin tuossa lähtöaukossa ja mukana uusi tiiviste siihen suodatinkoteloonkin.

V70 2,4d automaatti  vm.2010 (D5244T14)

Poissa tuomaril

• Valvoja
  • Turbo
  • *
Vs: Tarvikesuodattimien "alkuperäislaatu"
« Vastaus #1 : 16.09.2025, 18:34:01 »
UFI on mielestäni ihan samalla viivalla Mann Filterin kanssa, eli toimii OEM-valmistajana tietyille merkeille. Jos hyvää hintalaatusuhdetta hakee, niin Aeromotors on aivan ylivoimainen. Hyvät hinnat ja vaihtoehtoja riittää mistä valita, niin saa juuri sen merkkisen suodattimen kun itse vain tahtoo.

Poissa kestosippi

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #2 : 16.09.2025, 19:12:00 »
No niinpäs näyttääkin olevan tuo suodatinmerkki ihan siinä MannFilterin sarjassa tuollakin listoilla.

Tuolta kannattaakin tilata jos tarvitsee esimerkiksi kaikki auton suodattimet samaan ostoskoriin tai jotakin muuta kamaa.

Yhden suodattimen tilaus ei vielä säästä hinnassa mitään mutta kahden tilaus säästää.
V70 2,4d automaatti  vm.2010 (D5244T14)

Poissa Scraab

• Grand Luxe Touring
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #3 : 17.09.2025, 06:46:15 »
Jos hyvää hintalaatusuhdetta hakee, niin Aeromotors on aivan ylivoimainen. Hyvät hinnat ja vaihtoehtoja riittää mistä valita, niin saa juuri sen merkkisen suodattimen kun itse vain tahtoo.
Jep, minäkin tilasin sieltä Aten jarrut Hiluxiin. Jostain laatikosta tuli mieleen Mustamäen tori. Sieltäkin olisi saanut niin Bossia kuin Armaniakin kelpo hintaan. Varttuneemmat muistanevat suositun kauppapaikan?

RallyBaron  Samppasport