0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
700, 900 & S/V90
760 b280 tod.näk
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
760 b280 tod.näk
2 Vastauksia
2222 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
make1993
De Luxe
Viestejä: 131
www.vrcf.fi
760 b280 tod.näk
«
:
07.01.2011, 18:40:25 »
autoni on mallia 88 ja en nyt ole sitten varma onko b280 vai b28 . entä f tai e . luulisin että on e eli mekaaninen ruisku.
Autoon tulee jäähdytysjärjestelmään tulee painetta niin ettei letkuja saa painettua kasaan,on kai normaalia ? ei kupli paisarissa eikä korkki falskaa.lämmöt ok.
-volvomake
Kirjattu
TapioR
Aamun virkuhko
VRCF Ry jäsen 2025
Grand Touring
Viestejä: 2455
S60 T6 AWD -11
Vs: 760 b280 tod.näk
«
Vastaus #1 :
07.01.2011, 19:07:19 »
Jäähdytysjärjestelmähän on ylipaineistettu, siksi lämpöjen kestää nousta yli sadan asteen kiehumispisteen.
Kirjattu
460 1.7 SE -92 ->S40 1.8 -96 ->S40 2.0T -03 ->S60 2.4 T5 -07 ->S60 3.0 T6 A AWD Summum -11 , Honda Goldwing 1500 -90 Kemi
TVS
VRCF Ry jäsen 2025
Turbo
Viestejä: 4886
Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 b280 tod.näk
«
Vastaus #2 :
07.01.2011, 19:36:58 »
Kone on B280, ja käytännössä varmasti se on F, vakoilepas onko autossa kattia? Sähköruiskulla se on jokatapauksessa, tuo 280E on sähköruiskullinen versio ei-vähäpäästöisestä moottorista, eli paremmat kannet, kaiketi eri nokat ja ei kattia.
Kirjattu
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Takavetoiset
700, 900 & S/V90
760 b280 tod.näk