No juu, lyhyt vikavalohistoria 90-luvulta tähän päivään:
S70: ABS: anturi sökö. Moottorivalo(?): termostaatti rikki. ABS: boksin tinaus. Lamda: imuvuoto. ABS: lisää tinausta

. Kilometreillä n. 50 000 - +400 000, jatkuu..
Hilux, uutena ostettu: kovalla pakkasella moottorin vikavalo, pysäytys ja uudelleen käyntiin, kaikki ok. Kilometreillä n 5 - 250 000. Myyty.
Saab, uutena ostettu: Virtalukon virhe. Kilometrejä 167 000, jatkuu..
S90: Ei varsinaisia vikoja, mutta ruutu aina täynnä ilmoituksia: SS ei käytössä jne Liian vähällä käytöllä, matka jatkuu tälläkin.
Hilux: Kuukautta edellistä Hiluxia uudempi ruotsalainen, starttikilometrit 246 000: ei vikavaloja, matka jatkuu...
Hiluxit ovat varmoja, mutta ylläpito sikakallista -vaikka nykyiseen teen kaikki huollot itse. Ei noita muitakaan moittia sovi.. kun ei paremmastakaan tiedä. Pari 3-sarjan penaria olivat myös viattomia, E27 ja E30.