Elekma  Autoracing

B200k -> B230FT projekti

  • 2 Vastauksia
  • 2215 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa KOSSU4

  • Luxe
  • *
  • Viestejä: 1
  • www.vrcf.fi
B200k -> B230FT projekti
« : 07.10.2024, 20:37:35 »
Potilaana 740 1988vm B200k jonka jatkeena M47. Sellasta lähtisin puoli tietämättömänä kysymään että onko minkalainen homma vaihtaa b200k:n tilalle B230F joko tehtaan ahtimella tai jälkiahdettuna. Eniten mietityttää moottorin ohjaus, suunnitelmis LH 2.4 joka otettu 1989vm B200f (jos sillä merkitystä). Sitten myös vielä pitääkö siinä sitte ruveta tappelemaan lambdojen yms kans vai onko se ns. bolt-on johtosarja ja boksi? Jos joku aijemmin tehnyt moisen muutoksen ja sen vielä liikenteeseen saanut voisi kertoa omasta projektistaan vähäsen että olisi joku jonka kengänjäljissä kulkea.

Poissa Jambo

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 2414
Vs: B200k -> B230FT projekti
« Vastaus #1 : 08.10.2024, 10:06:14 »
Mä swäppäsin ensin omaan seiskaani B230K -> B230FT aftermarket eculla. Mielestäni paljon järkevämpää niin toi homma. Suosittelisin myös sulle samaa ennemmin kuin alkaa LH:tä swäppäämään 700 sarjan koriin
740 B6284T/M90 '87 - Kesäharraste, 242 B5234T/S5D-320Z '80 Drift build, 245 rullaava '90 - "englantilainen potilas", 245 B230F/M90 '92, 740 B5234T/GS6-37 ' 88 - Myyty

Poissa Lankku

  • 302 km/h@mile tiiliskivellä
  • Valvoja
  • Group A
  • *
  • Viestejä: 8249
  • Sairaan nopee
    • Videoita
Vs: B200k -> B230FT projekti
« Vastaus #2 : 08.10.2024, 11:16:57 »
240 LH:n käyttö eri korissa on helppoa, koska johtosarja erillinen. Lambda on tottakai käytettävä. Lastut esim. TVS:ltä.
« Viimeksi muokattu: 08.10.2024, 11:18:30 kirjoittanut Lankku »
245 -90 Englantilainen potilas   850 -94 D5 AWD   860 -96 2.9   965 -95
+muut romppeet   Ostetaan 245 Transfer

 

Futurez  Kulkukoira