KL-varaosat  Race.fi

Peiliasiaa

  • 4 Vastauksia
  • 3262 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tarzan

  • Vieras
Peiliasiaa
« : 14.05.2016, 09:07:02 »
Onko niin et sivupeilit on pakolliset mutta taustapeili ei ? Onhan ;) ?
Kaikki peilit siis tosta löytyy, mutta taustapeilin tummenushässäkkä on jumahtanu.
Yläreunassa 1-2cm vaaleeta (vinosti) ja loppu tummaa. Mainitseeko katsuri asiasta ?
Kuskin sivupeiliin tilasin liimattavan peilin, eilen paikallinen vanhus meinas ottaa koko hässäkän mukaansa siinä kuitenkaan onnistumatta onneks :) Peili käänty nurin niskon, sähköt toimii mut lasi sirpaleina :)
Onneks ei menny enempää tai ihmishenkiä... oli meinaan sellanen paikka missä olis pitäny hidastaa/pysätä koska mä olin parkis suojatietä ennen.. Vauhtii oli niin paljon ettei olis ehtiny edes hidastaa jos joku olis loikannu eteen..

Poissa D`Artagnan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 681
  • www.vrcf.fi
Vs: Peiliasiaa
« Vastaus #1 : 14.05.2016, 09:40:41 »
Tuskin huomauttaa mitään, eikä varmasti pomppaa tuosta. Koko takaikkunanhan saa sitäpaitsi vetää vaikka paukkupullolla mustaksi jos tykkää, eikä monissa pakuissakaan ole edes koko takalasia.
Sivupeileistäkin muistaakseni vain kuskin puoleinen on pakollinen enää nykyään.
Korjatkaa jos olen väärässä.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2016, 15:01:26 kirjoittanut D`Artagnan »
Harraste: Volvo 240 GL B200K M47 -87

Poissa jen

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4624
  • OHO! tuli vähän äkkiä......
Vs: Peiliasiaa
« Vastaus #2 : 14.05.2016, 09:54:19 »
Tuskin huomattaa mitään, eikä varmasti pomppaa tuosta. Koko takaikkunanhan saa sitäpaitsi vetää vaikka paukkupullolla mustaksi jos tykkää, eikä monissa pakuissakaan ole edes koko takalasia.
Sivupeileistäkin muistaakseni vain kuskin puoleinen on pakollinen enää nykyään.
Korjatkaa jos olen väärässä.
mikäli takalasia ei ole/maalattu niin ettei mitään näy,silloin pitää olla oikea peili,muussa tapauksessa ei,kaappipakuistakin puuttuu jo tehtaalta lähtiessä monesti keskimmäinen peili koska sillä ei mitään käyttöä ;)
mikään ei ole niin lopullista kuin väliaikainen!

Poissa HammerDown

  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1632
  • It's Hip To Be Square
Vs: Peiliasiaa
« Vastaus #3 : 15.05.2016, 13:55:39 »
mikäli takalasia ei ole/maalattu niin ettei mitään näy,silloin pitää olla oikea peili,muussa tapauksessa ei,kaappipakuistakin puuttuu jo tehtaalta lähtiessä monesti keskimmäinen peili koska sillä ei mitään käyttöä ;)

Juu, joskus kun pellittivät mm. jenkkilinttoja umpeen, riitti kun lisäsi peilin myös oikealle puolen.
Sain sielukseni vain käytetyn auton
Olet kalleimpani, sinä saatanan kone
Älä hyydy

Poissa ARonkko

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 150
  • www.vrcf.fi
Vs: Peiliasiaa
« Vastaus #4 : 15.05.2016, 21:57:11 »
Minun ajatuksen mukaan näissä M-luokan ajoneuvoissa on oltava kaksi taustapeiliä, joista vasen ulkopeili on se pakollinen.
Toinen sitten keskellä(sisällä tms.)tai oikealla ulkona.

Antti.R.
V60 hybrid Polestar -14
Pösö 207 CC 110 Hdi -08
ex. XC70 2.4T -01

 

Elekma  Autoracing