0
Etusivu
Ohjeet
Haku
Kalenteri
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hei Vieras!
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Etu- ja nelivetoiset
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->)
Drive ja ahdin
« edellinen
seuraava »
Tulostusversio
1
Siirry alas
Drive ja ahdin
0 Vastauksia
288 Lukukerrat
0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Lapinmies
De Luxe
Viestejä: 110
www.vrcf.fi
Drive ja ahdin
«
:
10.01.2025, 14:55:50 »
Autona V70 Drive, vuosimalli 2011 ja ajettu melkein 300 000km
Käytin aamulla autoa huollossa. Huollon yhteydessä selvisi, että turbo alkaa pikku hiljaa antautumaan. Turbon ulkopuolella nokea ja välystä pitkittäissuunnassa. Turbo siis alkuperäinen.
Uusi turbo
https://aeromotors.fi/kataloog/article/11815752/8600001-kamoka
Kunnostettu turbo.
https://turbokorjaus.fi/turboahtimet/volvo/v70/kunnostettu-turboahdin-ja-asennussarja-753420-5001rsm?m=6390&t=32910
Kumpikohan olisi järkevämpi?
Vai onko turhaa hätiköintiä ja ajella menemään? Mitä riskejä siinä on?
Kirjattu
Tulostusversio
1
Siirry ylös
« edellinen
seuraava »
Volvo Racing Club Finland - Koko Suomen Volvofoorumi
Tekniikka, Viritys, Veteraanit ja Projektit
Korjaamo ja yleistekniikka
Etu- ja nelivetoiset
S80 (vm.-07>), V70 (vm.-08>), XC60, S/V60 (vm. -11 ->)
Drive ja ahdin