Kulkukoira  Proturbo

Keraamiset pinnoitteet

• 33 Vastauksia
  • 22201 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Volvocars97

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Vs: Keraamiset pinnoitteet
« Vastaus #30 : 07.03.2025, 20:27:29 »
Pieni varotuksen sana jos kuvittelet superslickin olevan jotenkin liukas nimittäin sitä se ei ole. Ainakaan omassani ei ollut. Vesi kyllä helmeilee pinnalta kivasti mutta ainakaan tavallisella lehtipuhaltimella en ikinä ole saanut autoa 100% kuivaksi vaan aina on joutunut käyttämään kuivausliinaa

Toki sillä puhaltimella saa enimmät vedet pois mutta odotin jotenkin enemmän. Luulisin että markkinoilla on liukkaampiakin pinnoitteita.

Mitä pinnoittamiseen tulee niin pesurutiinit mulla on pysyneet samana vaikka talouden toisessa autossa ei pinnoitetta olekaan, toki kerran vahannut sen niin on jotain suojaa. Mutta talvella se on ihan turhaa. Sanoisin että pinnoitteen ainoa etu on että se kestää kemikaaleja paremmin kuin mikään muu suoja.

Poissa remes

• VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
« Vastaus #31 : 08.03.2025, 13:25:41 »
Okei, eli vielä pitää miettiä vaihtoehtoja. Olen minäkin aina loppukuivauksen tehnyt liinalla, varsinkin tässä Nurmijärvellä on niin pirun kalkkinen vesi että jäljet jäisi kuitenkin. Silloin tällöin olen laittanut kuivauksen yhteydessä Korrekin TFC viimeistelyainetta niin sekin hieman jeesaa liukkaudessa ja käsittääkseni pitäisi hieman jeesata pinnoitteen ylläpidossakin.
V40 T2 -17
Kuvat

Poissa Volvocars97

• De Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #32 : 08.03.2025, 17:59:51 »
En tiedä niistä system x:n muista kalliimmista pinnoitteista, kestoa ainakin luvataan enemmän.

En tiedä menisinkö jatkossa juurikin korrekin polymatrixilla vai ostaisinko dudelta gyeonin evo pinnoitteen mikä on n.50€ kalliimpi kuin polymatrix.

Poissa Vauxi

• Grand Luxe
  • **
  • www.vrcf.fi
« Vastaus #33 : 18.03.2025, 20:36:15 »
Mulla on diamond X. Toimii oikein hyvin ja on sileä.
S80 -07

Autoracing  KL-varaosat