Putsasin elektroniikkaspraylla CEM:in liittimet, katselin maadoituspiuhoja juuri kyseisestä paikasta sillä silmällä ja sprayasin niihinkin samaa sprayta. En tosin käyttänyt maadoituspiuhoja irti asti. Akun navat putsasin ja varmisin, että kengät ovat kunnolla kiinni. Maadoituspiuhat näyttävät ehyiltä, onko jokin muu asia mitä niistä pitäisi tarkistaa? Uuden akun hommaaminen voisi olla seuraava askel, mutta tuntuu oudolta, että akku joka pitää 12.8V jännitteen voisi olla rikki. Voisiko vika olla CEM:ssä? Toisaalta mitään muuta outoa sähkövikaa autossa ei esiinny, kuten tyypillisesti CEM-vikaisissa.
Vaihda se tärkein eli nauhakaapeli korin ja moottorin väliltä.
Se säälittävän ohut tuskin nähtävä eristämätön pikku luikare jota pitkin mm. akku saa laturilta virtaskansa.
Laita sen luikareen lisäksi 25 mm² notkea ohutsäikeinen piuha ja kiinnitä hyvin: moottoriin/koriin.