Muistelin, että varaosa-auton kyydissä on sen kardaani ja siellähän se oli. Hieman erilainen, koska siinä on perän puolella ristikkolaippa, mutta sai siitä tehtyä yhdessä vanhojen osien kanssa. Töissä varastonnurkassa on suoriltaan sopiva takapätkä, muttei viitsinyt sitä varten käydä ajamassa.
"Uuden" etupätkän tukikumi ja laakeri vaikuttivat asiallisilta, joten naputtelin paketin irti, voitelin laakerin ja tyrkkäsin takaisin. Etupätkänvaihdossa pääsi eroon myös hieman väljästä etunivelestä. Lisäksi suorituksessa tarvitsi poran ja kierretappia, koska vaihtokardaani on ristikollisella takalaipalla jolloin etupätkästä puuttuu boorin lukituspultin paikka. Vanhaan takapätkään vaihdoin "uudesta" booriosan ja voitelin takanivelen. Takanivelessä on pientä klappia eli sekin olisi hyvä vaihtaa.

Lopputulos oli toivotunlainen ja ajokelpoinen. Jotain pientä tutinaa jäi 80-90 välimaastoon josta ei tiedä tuleeko voimansiirrosta vai takarenkaista, koska toinen takarengas on vielä vaihdon jäljiltä painottamatta.