Moi
Kiitti tiedosta
Itse asiassa ad.ltä löytyi kun kaiveli niin tuon lahden motonetin (boschin) hammastangon numeron alta ns. käännöllä edullisempi spidan/zf hammastanko, tämä tosin eri oe numerolla nähtävästi mutta pitäisi ad mukaan varmaan käydä tohon mun autoon?
Onko tosiaan että eri oe numeroilla olevat saattaa olla sopivia tähän mun autoon?
Kuulemma volvolla paljon näitä että tilaus vähän epävarmaa että onko tanko annetuilla tiedoilla 100% varmasti käypänen kys. Autoon
Varmistin niin itsellä zf tanko ja ns W-mallinen läpykkä olikohan torx/kuusiokolo kiinnikkeillä pitää ohuempia putkia paikaan
Rattiakselin ja hammastangon välissä olevaa ristikkoniveltä tarvitseeko vaihtaa?
Tilasin samalla ulommat hd meylen raidetangonpäät
Täytyy katsoa ennen vaihtoa läpi (jos tanko pitää vaihtaa) että on varmasti käypänen tanko, eikös rattiakselista pitäisi nähdä päälle päin käykö kiinnitys akselilta/ristikkoniveleltä hammastankoon?
Onko muita osia joita tulee/kannattaisi vaihtaa samaan remonttiin? Seuraavaksi menossa nelipyöräsuuntaukseen kunhan saa tuon kuntoon ja uudet kumit alle
Hyvää vappua!