Tuossa alkaa pikkuhiljaa loppua huumori näitten kardaanijytinöitten kans kun ikinä ei ole ykskään auto täysin ongelmaton kardaanin osalta, niin mitenkähän paljon menisi homma pieleen jos ottaisi karpaasin etupätkän, nykis kannatinlaakerit ja muut romut jorpakkoon, ottais takapätkästä sen pooritumpin ja liittäis sen suoraan perän laipan ristikkoon ja jatkaisi etupätkää tarvittavan määrän(eli jostakin m45 kardaani niin m46 kanssa pituus on hyvä

)? Jenkeissä näkee kuitenkin paljonkin tuota yksiosaista kardaania, enkä ole juuri ikinä kuullutkaan että olis mitään ongelmia, näissä sensijaan kaikissa laitteissa mitkä ei ole 100e romuja on kardaani täristänyt jossakin tilanteissa aika lailla joka yksilössä... Siispä miksei tämmönen voisi toimia wannabe-jenkissä jos se täyskokosessakin toimii?