Meikäläiselläkin on nyt vähän vastaavaa ongelmaa!
Eli taustatietoja:
244,-83, B23A. Toimi melko hyvin. Vaihdoin öljyt,öljysuotimen,virranjakajanpyörijän ja kaasarin kalvon.
Lähti käyntiin huollon jälkeen hyvin, kuten normaalistikkin. Käytin lämpimäksi ja sitten hieman kierrättelin konetta (kokeillakseni onko muutosta parempaan suuntaan huollon jälkeen). Kerran polkasin kierrokset aikalailla tappiin niin kone sammui eikä lähtenyt enään käyntiin. Kone siis ei lyönyt mitenkään jumiin mutta sammui.
Ekaksi epäilin kanssa että bensa loppui (kun oli aika vähissä jo ennenkun rupesin ropeltamaan). Hain kannulla 10L ja ei mitään vaikutusta. Ok. Nyt sitten kokeilin niin bensaa kyllä tulee ja kastelee tulpat.
Pienen ropeltamisen jälkeen rupesi kumminkin lupailemaan vakuuttavasti ja lähti melkeen käyntiin mutta ei sitten ruvennut käymään. Kokeilin vanhallakin pyöriällä mutta ei vaikutusta.
Oliskohan kärjet tai konkka mennyt? Samalla kun vaihdoin pyöriän niin putsasin jakajaa samalla. Jakajan kansi, tulpat ja tulpanjohdot on syksyllä vaihdettu. Mutta en usko että putsaamisen yhteydessä olisi hajonnut mitään. Lähti kumminkin vielä hyvin käyntiin..
Mikä sytkäosa on mahtanut ottaa itseensä kovilla kierroksilla? Tollanen rajottamaton sytkähän antaa vapaalla polettaessa aika paljon kiertää..