Muutama juttu mitä tulee nopeasti mieleen (osan jo mainitsit):
-Vauhtipyöränvaihto syy: oikeanlainen hammastus
-asentotunnistin
-ruiskun johtosarjan vaihtoon tai muutoksia, koska motronicissa on erillainen liitin kuin LH:ssa ja motikassa yksi boxi? vs. LH bensa ja sytkä
-IMM luonnollisesti vaihtoon
-nakutusanturin puuhastelu lohkoon
Mitä virittämiseen tulee niin mielestäni molemmat ovat yhtälailla "virittäjä ystävällisiä". Kummassakin joutuu tekemään erillaisia muutoksia (lh imm isompaan putkeen tms.. lastuttelua) ja silti kummankaan säätö ei onnistu suoraan piuha kiinni periaatteella.
Itse lähtisin tuossa tilassa metsästämään 740:n LH 2.4 settiä kokonaisuudessaan mielellään suoraan turbosta, mutta saa sen tehtyä laittamalla vapari LH:n johtosarjoineen jolloin joutuu ainakin jatkamaan IMM:n johtoja (koska eripuolella konehuonetta turbossa ja vaparissa) ja vaparin boxeihin sitten vaikka Tonilta turbon lastut ja taitaa saada myös muokkailtuja softia.
Ja jos se motronic toimii muuten ihan hyvin niin en ehkä näkisi tarvetta vaihtaa sitä miksikään, koska kyllä sillekkin softan tekijöitä luulisi löytyvän.

Toivottavasti tästä on jotain iloa. Jotain varmasti puuttuu...

Kannattaa kahlata LH topikkeja läpi, jos sille tielle ryhdyt
edit:
Pari linkki sähkökaavioihin LH ja Motronic.
http://360.haubits.net/VolvoRacing.se/LH-Jetronic%202.2%20B230FT.pdfhttp://360.haubits.net/VolvoRacing.se/Motronic%20B200ET%20230ET.pdf