Amaltheat oli aikansa alla. Jo tasapainotaessa katselin että asennuspintaan oli kertynyt aika paljon ruostetta ja tokihan ne tutisti alla. Putsasin pinnat, painotin uudestaan ja sinne meni tutinatkin. Onhan noita joutunut putsailemaan ennenkin, joskus aika paksujakin kerrostumia. Viime viikolla vaihdoin tilalle Thorit uusilla Kolmio-renkailla. Kahdessa vanteessa oli sisälaidassa pikku vekit, koputtelin ne suoraksi ja varmuuden varalle putsasin asennuspinnat. Nimestä huolimattaa kumit on ihan pyöreät, mutta jo ensimmäisen päivän jälkeen tutisti vähän eli painotettava uudestaan.
Viikolla vilaisin katsastusta varten ja muuta uutta ei löytynyt kuin oikea etulinnunluu joka on vähän ilmoitellutkin itsestään. Seisontajarru on ollut heikko alusta asti, katsottava tarvitseeko muuta kuin säädön rummuista.
Illalla sain otettua jopa pari kuvatusta matkan varrella. Hämärtyvässä illassa maalipinta näyttää kovasti siistimmälle kuin onkaan. Kontissa rengassarja lisäpainona.


Kovasti miettinyt mitä tälle tekisi jatkossa. Vaikka kuinka onkin helppo, mukava ja taloudellinen ajaa, niin ei siitä pääse mihinkään ettei tällaiselle kopalle oikein lämpene

Ohjelmointia harkitsin, muttei viitsisi laittaa enempää rahaa kiinni jos ja kun se ei kiinnostusmittaria nosta yhtään sen enempää. Vaihtoehtoina on siis kiillotus, sisustan putsaus, ilmastoinnin huolto ja myynti. Tai purkuun vaan ja koneelle samantyyppinen sijoituskohde kuin esim. Kulmamiehellä oli jo 10 vuotta sitten

Sitä varten voisi selvittää meniskö harmaakoppaisen korkeapainepumppu antureineen yksiin mustakoppaisen moottorinohjauksen kanssa, edes ohjelmoimalla.