No sen verran selvisi tosta laatikosta että siellä oli jotain massaa millä se on kasattu ja muutenkin venttiilikoneiston välistä löytyi levy mihin on stanssattu aw72. Että tuota en tiedä että mitä tekis tuon laatikon kanssa kun, joku on tehnyt tuosta laatikosta purkka virtyksen niin. Tarvisi varmaan etsiä aski ilman patentteja ja muita. Tuo on varmaan tehty myyntimielessä aikanaan kiitos vaan tekijälle. Nyt laatikko on kasassa ja katsotaan mitä se tekee kun, laittaa huomen öljyt. Mutta ei pidä lannistua vituttaa vaan nuo omat patentit näissä vehkeissä ei automaattia kasata kitti ruutan kanssa eikä ilman ohjeiden lukua.Toivotaan että tuo kestää jos edes on tuo 71 jos siihen sovellettu noita 72 osia.
aw 71 ja 72 ainut ero on 72 lyhyemmät välitykset, kitkalevyt ja muut tiivisteet on samat 71 kanssa.
lukollisella ja lukottomalla lodjulla taas on pikkuisen erilainen venttiilikoneisto, eikä tiivisteet käy ristiin.
71 72
1st 2.45 2.83
2nd 1.45 1.49
3rd 1.00 1.00
4th 0.69 0.73
Reverse 2.22 2.70
omassa aw71L lootassa oli kuulalaakerointi kardaanin puolella ja 72L taas liukulaakerointi
rockautosta tilasin omaan lodjuun masterkitin ilman teräslevyjä 160e veroineen, tuli lukottoman venttiilikoneiston tiivisteet ja väärät ylivaihteen jarrun kitkalevyt muuten hyvälaatusta kamaa
