Epäilen vähän, että teholla/väännöllä näitä laatikoita rikota enää tänäpäivänä. Taitaa itse vaihtotapahtuma sen rikkoa. Jos ruotsissa ajettu nelinumeroisilla teholukemilla slickseillä, ni varmasti kestää tänkin foorumin virittelyt.

Ja vähän rohkenen epäillä, ovatko nuo 6 vaihteiset sen kestävämpiä? Yleensä kun lootaan on lisätty rataspari, se ei ainakaan ole kestoa lisännyt (mm. M45 vs M47). Akselit siellä vääntyilee, jos se oikeasti väännöllä rikotaan. Vaihdolla rikkomiseen ei ole kun yksi vaihtoehto kuskin vaihtamisen lisäksi.
Ja samaten, jos saat vahvemman laatikon sinne, seuraavaksi vetarit ovat vaihtokamaa. Näin käynyt itsellä, onneks takaveto, ni helppo vaihtaa järeämmät.
TF80 automaatti vois olla yks järkiratkaisu, tappiin vahvistettuna tottakai. Kävis paikalleen suht helpolla mekaanisesti. Mutta ei kai automaattia voi laittaa, se ei ole sporttinen, sellaisia ei ole kun ylemmän luokan sakemanneissa. Riisikupit ja oikeat "tykkipelit" on manuaaleja vai....?

Nyt ei ole auton korista puhuttu, mutta laitat sinne ZF 6HP34 tai 8HP90 automaattlootan, ni takaan että millään volvon bensamoottorilla ja millään määrällä ahtopainetta et sitä saa hajalle.

Speksattu muistaakseni 900-1000Nm.
