Niin, ostin otsikon mukaisen Mitsubishin t6-16 sarjalainen ilman hukkaporttia.
Kompurapuolen imun halkaisija on 54mm ja ilman tulo 40mm.
Turbiinipuolella sisäänmenon muodostavat 2 ovaalia 44*27mm kooltaan ja downpipille lähtee 67mm.
Tosiaan tarvitsisin suosituksia hukkikselle. Tuo mutka tulee Amazonin b21 koneeseen.
Tuo ei aivan sitä vastannut mitä ajattelin aluksi, mutta tuo ei oo kuin 10 000km ajettu, ja halvalla sain.
Kyllä tuosta ainakin hyvän hybridin, jos käyttää tämän pakopuolta. Mutta kyllä tämä imupuolikin on ihan jees, vaikka kyllä niitä saa isompiakin.
Paljonkohan ihmiset on tuommosella 2.1sellä vinokoneella irti saanut hevosia.
Yltääkö tuolla 300 heposeen. Kannesta sun muista tulee aivan riittävän hyvät, eli sopivasti ammatti-ihmisellä muokatutetut.
Nokkakepiksiki ajattelin tuota kg-trimmingin kg2t.
Kiertääköhän moisella tarpeeksi, pitäis kuitenkin 6500rpm kohdalla vielä olla vetoja.
6700-6800 voi olla rajoitin. Jos ei kierrä, niin teetän sopivan nokan.
Tässäpä vielä kuva moisesta.

Uploaded with
ImageShack.usJos ei moisella kolmeastaaa irtoa teoreettisestikaan, niin sitten on hyväkuntoinen ahdin myytävänä...

Mutta kun oon nettiä katellut, niin on ne saaneet, tai ainakin väittävät saaneensa 350hv irti autoistansa, ylikin. Siis tommosella ahtimella.
Yllättävän vähän on tietoa tuosta ahtimesta.
Tuo kun ei ole td-06, 16#
Tuo on TE-06, 16m