Mjoo... Tarvinnee katsoa ne kynttilät. Mitähän valmistajaa Volvo käyttää alkuperäisenä nykyään? Valeo vaiko Bosch, vai onko peräti Beru? Noita kun ei kovin montaa tulppatehdasta loppuviimeksi maailmassa ole. Töissä olis Autoliteä, joten jos löytyy sopivat, niin täppään sellaset sinne.
Kipinäletkujen, kannen ja pyörijän vaihdosta ei tosiaan oo pitkää aikaa.
Ostin auton tutulta vakuutusedustajalta ja se on kyllä pitänyt laitteen kunnossa. Täydellinen huoltomuistio uudesta asti. Auto oli tällä kaverilla 3 vuotta ja ehti sinä aikana ajamaan 70tkm/v, joten luotettavuus on ollut ykkösasia työmatkojen vuoksi. Sitä ennen kärry oli jollain autokouluopettajalla ja ajoa oli tullut 11 vuodessa 120tkm.
Koodit katselen, kunhan ehdin. Tää on just tätä... "suutarin lapsella ei ole kenkiä"-touhua. Itse kun korjaa työkseen autoja, niin omiin laitteisiin keskittyminen on sit hiukan sellasta, hmmm.... ei niin aktiivista.
