Joskus on ollut juttua, ettei tankinpuoliskot ole tasapainossa ja moottori pysähtyy polttoaineen vähyyden vuoksi vaikka mittarin mukaan sitä olisi reilustikin (esim. 1/3 tankillinen tai enemmän).
Minulla on ollut polttoaineen paineen vähyyttä rajummissa kiihdytyksissä (lastu on), joskus menee vikatilaan. Vaihdoin suodattimen ja tein samalla seuraavanlaisen jutun, joka ehkä auttaa kun pitää kiihdyttää rajummin ja ainakin pumppaa ainetta moottorille jos syöttöpumpun imu ei riitä eli pakkosyöttö. Tankissa oleva siirtopumppu pumppaa kai pari minuuttia käynnistyksen jälkeen ja silloin kun moottori kuormittuu enemmän. Tämä jälkimmäinen on vähän epäselvä, milloin siirtopumppu lähtee käyntiin ja kuinka pian? kun jalka on suorana.
Asensin p-ainepumpun releen jälkeen ON/ON-kytkimen. Toisessa asennossa virta menee läpi ihan normaalisti, toisessa syöttää pumpulle tupakansytkän +12V. Liekö kuvittelua, mutta tuntuu liikahtavan heti alusta lähtien paremmin kun tallan painaa pohjaan.