Race.fi  Puotilan autokorjaamo

vikakoodien nollaus ei onnistu aina (itsediagnostiikkapistokkeella varustettu)

  • 4 Vastauksia
  • 1922 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
eli auto allekirjoituksen T-5R. eli ei anna aina nollata vikakoodeja sitten millään ja joskus ensimmäisellä yrittämällä  ???  :idiot2: antaa kylläkin aina mallikkaasti eri vikakoodeja jos niitä on eli kontaktihäiriöstä ei ole varmaan kyse. ja ihan ohjeiden mukaisesti olen laitetta käyttänyt  :) Onko tuo sitte joku iän mukana tullut oikku että vaatii muutaman yrityskerran onnistuakseen  ;D

Poissa hessua

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 237
  • www.vrcf.fi
Mulla ihan sama juttu omassa t5:ssa. Ei ota onnistuakseen tuo nollaus ennenkuin parin-kolmen yrityskerran jälkeen. Vikakoodit kyllä tulee mullakin ulos ihan kakistelematta.

Poissa Grahik

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 268
  • Hyvä siitä tulee kun sen maalaa.. vai paalaa?
Oletteko varmasti lukeneet kaikki koodit ulos ennen nollausyritystä ?
850 GLT '92
Chrysler Sebring 2.7 Autostick '02
Chrysler 300M 3.5 Autostick '99
V70 2.5T GearTronic Classic '08

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
Oletteko varmasti lukeneet kaikki koodit ulos ennen nollausyritystä ?
siis aina oon lukenu ne kaikki vikakoodit läpi että palaa siihen "ensimmäiseen" vikakoodiin ja sitten vasta koittanut nollata mutta ei aina anna nollata ennenkuin on pari kertaa yrittänyt  ::)

Poissa JoonasH

  • Hallituksen jäsen - Päivämääräspesialisti
  • Administrator
  • Turbo+
  • *
  • Viestejä: 5703
  • Volvo R owners Finland / NordicR #315
NONNI! Ei helkkari miten voi olla pienestä kiinni  :2funny: alfamer neuvoo että luet kaikki vikakoodit kertaalleen läpi ja sitten käyttää virtoja pois ja laittaa takasi ja sitten nollaa vikakoodit. Noh tämähän tapa mulla ei oo toiminu ku joka 10. kerralla  >:D

Noh, nyt kokeilin sitten huvikseen niin että luen vikakoodit läpi ja nollaan ne heti perään ILMAN virtojen off/on pelaamista. ja sehän toimi kuin unelma ja vieläpä monta kertaa peräjälkeen!!!  8)

eli mun osalta tää "vika" tais ratketa tällä.  :hello:

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron