Riippuu tuo hommeli vähän nyt siitä onko kyse vetolaite (sisäperä) vai merikytkin (=sisä keskimoottori) asennuksesta.
Vetolaitteissa käy periaatteessa sama kaaveli sekä pystykoneeseen (B18/20) että vinokoneeseen (B17/19/21/23/200/204/230/234), pulttikehä, vauhtipyörä jne käy kaikki autokoneista veneeseen, vauhtipyörästä ja automallista riippumatta, PAITSI B18/20 JOS 6-pulttinen kampiakseli. Pystykone vaan on pystyssä ja vinokone vinossa, ei haittaa toimintaa vetolaiteasennuksen kytkinkaavelin kannalta, kaaveli on sama vino ja pystykoneissa, vaan eri kaltevuuteen käännetty.
Myös värinänvaimennin (vauhtipyörässä kiinni oleva ns. vetolevy) käy kaikissa "punakone" = pystykone+vinokone asennuksissa.
360 volvossa ei ole K-jettiä, vaan E-koneiden (B19E/B200E) yhteydessä LE-jetronic ILMAN lambdaa ja B200F koneessa lambda.
Itsellä Volvo Penta AQ171A (=B230 + 16v kansi ja 86mm isku = 2,5L) koneen pakosarjassa porattu laajakaista lambdalle paikka, TOIMII, kunhan vaan asentaa oikein, eli tarpeeks kauas pakosarjan vedenpuoleisesta aukosta. Porauspaikka valittava huolella, ja sitten soviteholkki väliin (itellä pakosarjaan porattu 1" jenga kuoren ja vesikuoren läpi, ja vesijohto pronssiputki johon porattu lambdalle paikka) Toiminut jo 5 kesää.
Kerros mikä kone on alunperin, tai laita vaikka kuva.
B18/20 pakosarjahan ei sitten sovi B200 koneeseen, joudut ostamaan (3-800e) tai tekemään uuden.
B200 painaa 180kg kieppeillä, parikymmentä kiloa enemmän kun B20.
Muistahan että 360 volvon vinokoneessa on erilainen öljypohja ja öljypumpunjalka kun 200/700/900 sarjoissa ja penta koneissa.