Moottorissa on eri käämitykset eri nopeuksille.
Releestä kun ottaa irti puhaltimelle menevän johtoliittimen ja sitten toiseen karvaan kytkee 12 V, puhallin pärähtää käymään yhdellä nopeudella. Sitten kytkee toiseen karvaan 12 V, niin puhallin käy toisella vauhdilla. Molempiin johtoihin ei saa yhtaikaa kytkeä 12 V.
Sitten releen testausta: moottorille menevän kaksinapaisen johdon liitin takaisin kiinni. Keskimmäinen releen liitin irti releestä ja kun kytkee maan siis 0 V toiseen releen napaan, puhallin käy toista nopeutta, ja kun kytkee maan eli 0 V toiseen releen napaan, puhallin käy toista nopeuttansa. Siis mikäli sekä rele että puhallin on kunnossa.
Kokeilut omalla vastuulla. Puhallin ottaa käynnistyessään hirveän ison virran, joten johtoa kun tyrkkää kiinni, kipinä on melkoinen ja liitin saattaa kärvähtää piloille. Pitäisi olla asianmukaisella liittimellä varustettu testipiuha. Releen ohjauspuolelta (siis keskimmäinen liitin irrotettuna) testattaessa virta tietenkin on pieni eikä vastaavaa kipinäharmia ole.
Releen kolmas liitin on tulevassa 12V paksussa syöttöjohdossa, jossa on aina 12V päällä, jos akunnapa on kytkettynä, joten oltava varovainen sen kanssa, ettei pala koko auto..