Ite vaihtelin myös syksyllä kennon o-renkaat kun oli jo pitkän aikaa vuotanut toinen niistä nestettä jalkatilaan. Samalla vaihdoin varmuudeksi kennon kun ebaysta löyty alkuperäisen kaltaiseksi mainostettu Hellan kenno n. 80e postikuluineen.
Jarruvalon kytkin lähti tieltä suht helposti nitkuttamalla. Kennon vaihto oli piece of cake. Mutta o-renkaat reilulla silikonirasvalla oli tuskalliset saada paikalleen. Jos alkuperäiset kovettuneet o-renkaat olivat n.1,5mm paksut, ja uudet 3mm, niin voi kuvitella että niiden survominen hankalassa paikassa paikalleen on työlästä. Jostain syystä kekkasin itsekin laittaa ne paikalleen sahaamalla sopivan kokoisen napakan puukepin ja kiilaamalla putkesta liitännänä takaisin paikalleen. Kun oli tarpeeksi puristava kiila, niin o-renkaat asettuivat/puristuivat pikkuhiljaa sen verran paikalleen että sokat sai jossain muodossa (ei mitenkään kauniisti) survottua paikalleen.
Kuskin jalkatilassa oli mukava työskennellä selällään maaten pari tuntia, siihen auttoi että eturenkaat nosti ylemmäs ajamalla hieman korkeammalle pukeille. Ei tarvinnut olla ihan käärmeihminen.

Sent from my iPad using Tapatalk