Miten muuten akun kans ku lämppärin moottoria rassaa -05 mallivuoden v70:ssä, kannattaako kengät riipiä akulta vai onko se vain turhaa lisätyötä? En ole ottanu muista autoista kenkiä irti ku moottoreita olen vaihellu ja laakereita rasvannu. Ei ole tullu häiriöitä japseihin, uuempiinkaan. Ei ole "sähkögurulla" tullut aiemmin mieleenkään että sähkötöitten ajaksi hyvä irrottaa akkupiuha

Tässä Volvossa ilmeisesti lämppärinmoottori-remppa kuitenki helpompi ku 240:ssä, niitten kans lipsahteli välillä voimasanoja.
Ihme homma kun nykyään kaikissa automerkeissä on näitä lämppärin moottori ja koiranluu vaivoja. Tuntuis että olis helppoja asioita autotehtaille tehdä vähän paremmin. Tilaisivat toimivaa tavaraa alihankkijoilta.
Pitää mahti vikinää ja täristää isommilla nopeuksilla puhallin, vikinä loppuu ku laittaa täysille mutta jyrinä tulee tilalle. Nämä vaivat sillon kun kylmällä kelillä kylmällä autolla lähtee, kun lämpenee niin vaivat lakkaa. Alkaa olla vissiin jo siinä kunnossa ettei rasva riitä korjaamaan?