On vähäpäästöinen. Ja kyllä tosta saa varmaan sen 160 hv mutta ei noilla nokilla. Tollanen hitsattu nokka vaan kiinni kun
tossa hannun koneessa ja putki poikki siitä 2-1 osan jälkeen. Eikä ole mikään tarkoitus vittuilla mutta jos on tulossa katulailliseen
katuautoon niin tulee maksamaan, ainakin jos haluaa että pystyy ajaan alle 8000 rpm.
Itse olen alkamassa rakentaan b230k:n kantta ja luulen ettei alle 500e selviä ja jos 140hv, 220nm ja vähän kierrosherkkyyttä
sais niin olisin kovinkin tyytyväinen. Auto on -86 eli löysillä päästörajoilla. Nokaksi meinasin jotain hiottua, ainakin pakoventtiilit
isommaksi, ehkä imutkin.?
Pakokanavien lattioita olis tarkoitus nostaa, imukanavista ei ton kannen osalta hajua.
Bensapuolella on dgv weber, ei mikään hipo-bensansyöttö mutta toimii, menee pienellä ja saa itse säädettyä sinne päin.
Imusarja on suolesta, vinokoneen ominaisuus?
Se mega olis tietenkin vaihtoehto kun sen tohon sais ilman naamiointeja laittaa, sais järkevämmän sytkän ja pääsis tosta
pottapyörästä eroon joka ei vapariin sovi mitenkään päin.
En ottanu vit##iluna :hello:
Kyllä mäkin tiedän että rahaa palaa ku autoa alkaa virittää, Saa nähdä kuinka paljon, niinku sanoin niin tarkoitus on tehdä niin paljon kuin mahdollista niin itse. Pakoputketkin ostan metri tavarana ja hitsaan ne..
Tuo 160hv on vaan tavoite ku jonkilainen tavoite kuitenkin pitää olla että tietää mihin on menossa, jos sinne päästään niin hyvä niin ja jos ei niin ei maha sitten mitään..
Se jäi vielä kertomatta että tarkoitus olis rakentaa tuo kone niin että se olisi tuon lasketun kannen vaihdolla normaaliin kanteen valmis turbotukseen, eli ku saan toisen vanhemman korin niin laitan sen joskus sitten sihen turboineen.
isoin tarkoitus olisi nyt ainakin saada lisää tehoa koska tuo mun paikalla oleva b200f on niin nuhanen että se ei kulje mihinkään.. 0-100km/h ei tapahdu mitään ja 100km/h jälkeen menee hiukan johonkin
Sellanen juttu vielä kiinnostaisi että talvella tuota volvoa oli vaikea saada heittämään perää, mutta eilen painoin vähän kaasua niin raapi molemmilla renkailla jäljet hiekkaan.. oon luullu että ei ole minkään näköstä lukkoa mutta kyllä siinä joku taitaa olla.. Ja märällä asfaltilla ku 1 lähtee niin ei mitään mutta kun kurvissa heittää 2 vaihteen ja kytkin pommin ni lähtee perä alta.. Oisko siinä joku kitka ym. lukko?
EDIT: otsikko muutettu keskusteluille sopivammaksi..