Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

Etu iskarien vaihto 740 B230F -91

  • 3 Vastauksia
  • 1530 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa keijo19

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Etu iskarien vaihto 740 B230F -91
« : 04.08.2012, 10:41:18 »
Elikkäs miten se koko hässäkkä on kiinni siinä alapäässä? Otanko irti siitä tukivarresta vai miten sen iskarin vaihtaa? Nopeita apuja kiitos.. :o

hevonen

  • Vieras
Vs: Etu iskarien vaihto 740 B230F -91
« Vastaus #1 : 04.08.2012, 11:39:14 »
Pallonivelen mutteri irti tai sitten ne kaksi palloniveltä phersonin alapäässä pitävää pulttia irti.
Ite olen suosinut jälkimmäistä jos niveltä ei vaihda.
Vähän joutuu tukivartta jollain kangella painamaan alas että tolpan saa pois ja paikalleen. Tukipiste kangelle jossain siinä tukivarren rungonpuoleisen pään tienoilla.

Huomioi asentaessa että yläpään kiinnitys tulee oikeaan asentoon. Iskarin keskiosa siinä aukossa...

Poissa keijo19

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • www.vrcf.fi
Vs: Etu iskarien vaihto 740 B230F -91
« Vastaus #2 : 04.08.2012, 12:10:13 »
joutuuko siitä jarrut ja raidetangon päänkin irroittaa?vai pitäiskö se tolppa irrota sielt vaan jollain?

hevonen

  • Vieras
Vs: Etu iskarien vaihto 740 B230F -91
« Vastaus #3 : 04.08.2012, 16:00:00 »
Tottakai satula sivuun, letkua ei tarvii irrottaa, ainoastaan se letkun kiinnitys tolppaan. Ei tule siis nesteet ulos. Abs anturista töpsä irti konehuoneesta ja vetää johdon sinne pyörän tykö, ei tarvii anturia yrittää ehjänä irti, ei helposti onnistu.
Raidetangon nivel irti tottakai.

 

RallyBaron  Samppasport