En oo oikeen vieläkään ymmärtäny tuota "värit ristiin" juttua, koska starttisuuttimen liitin on musta ja lämpöanturin liitin on kans musta. Ainoan eron liittimissä huomasin että, starttisuuttimen liittimelle tulee kolme johtoa ja anturin liittimelle tulee kaksi johtoa. Kumminko päin niitten liittimien nyt sitten pitäis olla? Mutta anyway.. Otin lämpöanturin liittimen ja starttisuuttimen liittimen irti ja vaihdoin ne toisin päin. Laitoin auton käyntiin ja olevinaan lähti paremmin käyntiin, hetken siinä kaasuttelin jolloin tyhjäkäynti nousi n.1200rpm. Laitoin tk-moottorin liittimen takaisin kiinni (ollut jo kauan pois käytöstä, koska kierrokset seilaa sen ollessa käytössä). No nyt sitten kierrokset nousi 2500rpm ja ei laskenut sieltä enään. Sammutin auton ja yritin uudestaan käyntiin. Kävi vaivalloisesti tyhjäkäyntiä mutta ei kärsinyt antaa yhtään kaasua. Vaihdoin liittimet taas niin päin niinkuin ne on ollutkin. Auto lähti käyntiin, mutta tyhjäkäyntikierrokset seilas taas. Otin sitten tk-moottorin liittimen irti ja taas kävi normaalisti 800-900rpm, mutta välillä yrittää hieman "tukehtua". Kävin pienen testilenkin ajamassa ja annoin kunnolla kenkää koneelle. Kun tulin takaisin pihaan niin kierrokset seilas taas 500-1500rpm vaikka tk-moottori ei ollut edes käytössä. Kierrokset seilas semmosen 30sek jolloin taas rauhoittui ja kävi suhtkoht normaalia tyhjäkäyntiä :O