Kaikki mahdolliset liitokset konehuoneessa kävin läpi crc:n kanssa ja säädin tuon kaasuläpän vivuston uuteen uskoon. Käynnistys ongelma katosi. Lähtee käyntiin sekä kylmänä että lämpimänä moitteetta. Mikä virka tuolla mustalla säätömutterilla tuossa kaasuläppäkotelon alla on, jos sitä yhtään avaa, kierrokset nousee vastaavasti mutta laskemaan sillä ei kierroksia saa.
Kylmänä kierrokset on tonnin luokkaa. Lämpimänä kun tomaatti on P/N asennossa, kierrokset nousee tasaiseen 1500 josta ne kerran kolmessa sekunnissa putoaa tonniin ja saman tien takaisin 1500... D asennossa kierrokset on noin tonnin verran. Nyt tällä sentään voi ja uskaltaa ajaa pidemmänkin matkan

Imuilmavuoto vai... Huomasin että kun litistän liekkilukolle menevän alipaineletkun, kierrokset putoaa karvan alle tuhanteen.... liekkö siellä se vuotokohta. Jatketaan tutkimista valosan aikaan
