Tää joutu todelliseen kestotestiin kun käyttis 940 sai tärskyn ja tästä tuli työmatkajuhta. 3000km on tällä tullut ajeltua tämän vuoden puolella eikä mitään suurta ajoa haittaavaa vikaa ole ilmennyt. Parannettavaa on kyllä senkin edestä...
Lähtökohtasesti tarttis rakentaa kunnon putkisto. Nykynen kun pitää melkosta möykkää, hukkis puhaltaa suoraan ulos ja dp taisi sadekelillä haljeta jostain kun pitää melkosta rötkötystä. Putki ottaa myös pohjaan kiinni kun kone pääsee elämään. Saako näihin jostain jäykempiä moottorikumeja?
Huohotus on nyt vedetty limupulloon ja käryää aika ikävästi kabiiniin kun ajelee lasi auki, tällekin joku ratkasu tarttis kehittää..
Edessä on nyt pätkityt 940 jouset. Hommasin lesjöt jotka olis tarkotus vaihtaa tilalle kun nykyset jää pyörimään kun auton tunkkaa ylös. Pohjaanlyöntikumit tarttis kanssa hankkia ja asentaa samalla kuin jousetkin.
Turbon öljynpaluu alkoi vuotamaan penkkireissun jälkeen. Täytyy kanssa tutkailla kuntoon.
Penkissä tosiaan käytiin. Kipinän kanssa oli ongelmia alusta alkaen. Tulpat vaihdettiin penkissä ensimmäisten vetojen jälkeen. Kärkivälit pienennettynä 0,5-0,6mm väliin. Kikkailtiin puolanlatausajan kanssa sekä laihennettiin seosta jotta kipinä piisaisi. Näitten avulla päästiin 1,2baariin. 1,3baariakin koitettiin mutta loppui kipinä kuin seinään.
Säädettiin 1,2bar jolloin lukemiksi tuli ~340hv/500nm. Vähän jäi harmittamaan kunnen tähän päivittänyt parempaa sytkää niin olis saatu samaan rahaan nostettua paine niin ylös kuin mappi piisaa (1,5bar)
Videota ei kuvaämpäri suostunut ottamaan vastaan, luultavasti turhan iso... Mutta on tossa nyt käppyrät kuitenkin
