Puotilan autokorjaamo  RallyBaron

760 -88 lisäpitkät/etusumarit

  • 5 Vastauksia
  • 1811 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1833
760 -88 lisäpitkät/etusumarit
« : 26.10.2012, 18:03:07 »
Ostin uudet umpiot ko. vehkeeseen. Iski epätietoisuus, että onko lisäpitkät/sumarit ylhäällä vai alhaalla? Nyt on lisäpitkät alhaalla. Järkeväähän olisi olla pitkät on ylhäällä ja sumarit alhaalla.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa HembalanD

  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3343
  • Boxy, but good
Vs: 760 -88 lisäpitkät/etusumarit
« Vastaus #1 : 26.10.2012, 21:06:56 »
Pitkä ylhäällä sumu alhaalla.
Kantti on kaunista - volvolasit päässä.

Kotkot

Poissa TVS

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4886
  • Kontinuerlich jetronic
Vs: 760 -88 lisäpitkät/etusumarit
« Vastaus #2 : 26.10.2012, 23:00:02 »
Tuonikäisessä taitaa alunperin vielä olla pitkät alhaalla ja sumarit ylhäällä. Semmoseen umpioon ei saa enää volvoltakaan uutta lasia, jotenka kannattanee vaihtaa koko umpio järkevämpään versioon, jossa sumari alhaalla ja apupitkä ylhäällä, ulkoisesti näyttävät samalta. Ja näkeepä nuitakin, missä on vaihdettu vaan uudemmasta lasi, voi vaan apupitkien ja sumarien valokuviot olla vähä hassut, lähivalothan on samat.
LH 2.4 säätöä Tre-orivesi-mänttä-seudulla. YV jos tarvitset säätöapua.

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1833
Vs: 760 -88 lisäpitkät/etusumarit
« Vastaus #3 : 27.10.2012, 09:59:05 »
Kiitos vastauksista. Tarkemmin kun katsoo lasin kuviointia, tosiaan vanhassa lisäpitkä on alhaalla ja uudessa tarvikeumpiossa päinvastoin.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

Poissa MK-73

  • Grand Luxe Touring
  • ***
  • Viestejä: 777
  • www.vrcf.fi
Vs: 760 -88 lisäpitkät/etusumarit
« Vastaus #4 : 27.10.2012, 12:46:45 »
Tuonikäisessä taitaa alunperin vielä olla pitkät alhaalla ja sumarit ylhäällä. Semmoseen umpioon ei saa enää volvoltakaan uutta lasia, jotenka kannattanee vaihtaa koko umpio järkevämpään versioon, jossa sumari alhaalla ja apupitkä ylhäällä, ulkoisesti näyttävät samalta. Ja näkeepä nuitakin, missä on vaihdettu vaan uudemmasta lasi, voi vaan apupitkien ja sumarien valokuviot olla vähä hassut, lähivalothan on samat.

Mulla tuossa 760:ssa turbossa juuri noin.
Pihasta löytyy: 760 B230FT+AW71 -89,  V70R -03 sekä S80 D5 -12

Poissa v0lv0245

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Grand Touring
  • ****
  • Viestejä: 1833
Vs: 760 -88 lisäpitkät/etusumarit
« Vastaus #5 : 27.10.2012, 13:32:19 »
Ok.
Entiset: 142 -72, 145 -74, 144 -74, 244 -76, 242-79 142 -73, 440 T -89, 245 TD -86, 240 -87, 240 GLD -87, 245 -84, 242 -84, 760 GLE -83 745 -88, V70 -98, 245 CLASSIC -93, 145 GL -73, 765 GLE -88, 965 -92, 245 GL -80 Ruumisauto, V40 T4 -99 + 34 kpl muun merkkistä kuljetinta. Nykyiset: AMAZON 2D B20E -70, Chevrolet C10 Silverado -78, 262C Bertone -78.

 

Samppasport  Futurez