Autoracing  KL-varaosat

240 B200K -87 kaasarin tiivisteet (solex?)

  • 7 Vastauksia
  • 3673 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Kalle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • I love my Volvo
240 B200K -87 kaasarin tiivisteet (solex?)
« : 13.11.2012, 16:34:00 »
Moi !

Sattuisko kellään olemaan / tietäisikö joku mistä saa kyseisiä tiivisteitä? Kaasari taitaa olla 2-kurkkuinen solex.

Vuotava kaasari tiivistetty tiivistystahnalla kun tiivisteitä ei mistään löytynyt. Eli kaasarista kuului mieletön vihellys koko ajan. Nyt ei enää ole niin paha ( noin 70kph vauhdissa alkaa taas hieman viheltelemään).

Toisena asiana tiedustelisin josko jollakulla olisi myydä minulle EHJÄ kuljettajan penkki kun nykyinen on suhteellisen loppu ja romahtanut?  :D

Tai jos edes jotain vinkkiä että mistä saisin penkin hommattua?

Kiitos vastauksista jo näin etukäteen.

- Kalle -

Volvo 240 GLT kartano vm. 1990 ja rouvalla Saab 900c vm. 1990

Poissa perttu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • moparman@luukku.com
Vs: 240 B200K -87 kaasarin tiivisteet (solex?)
« Vastaus #1 : 13.11.2012, 20:59:51 »
Kysyppä Kaasutin Expertiltä sieltä on korjaussarjoja löytynyt.Minkä vuotiseen haet istuinta ja mikä väri?
Useamman "kartanon"herra

Poissa Panssarivaunu

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 651
Vs: 240 B200K -87 kaasarin tiivisteet (solex?)
« Vastaus #2 : 13.11.2012, 22:29:16 »
Siis kaasuttimen-imusarjan väliset tiivisteet? Siniseltä saa. Itse tein tiivistepaperista, säästin.  :)

Tarkasta samalla ettei muovinen levy ole mistään halennut.

Poissa Kalle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • I love my Volvo
Vs: 240 B200K -87 kaasarin tiivisteet (solex?)
« Vastaus #3 : 14.11.2012, 06:58:51 »
Volvo on vuosimallia -87 ja sisusta on sininen. Vaikka eipä tuo haittaisi jos penkki olisi erivärinen.

Taidan käydä hankkimassa sitä tiivistepahvia ja leikellä viikonloppuna.

Tänään leimalle klo 09.00. Pitäisi olla läpihuuto juttu. Saas nähdä :D

Edit:

Katsastuksessa oli huomautettavaa. (Ei mitään suurempaa onneksi)

Inssin mielestä käsijarruun pitää saada lisää potkua ja kuljettajan puoleinen etujarru ei toimi kunnolla. Etu palat ja levyt tilattu.

Perjantaina uudestaan yrittämään.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2012, 10:53:49 kirjoittanut Kalle »
Volvo 240 GLT kartano vm. 1990 ja rouvalla Saab 900c vm. 1990

Poissa Kalle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • I love my Volvo
Vs: 240 B200K -87 kaasarin tiivisteet (solex?)
« Vastaus #4 : 14.11.2012, 11:01:06 »
Soitinpa tuonne kaasutinexpertille ja kaveri lupaili että ensiviikon keskiviikona olisi kaasarin huolto/tiivistesarja noudettavissa. Hinnaksi paketille sanoi 54€. Ei paha. Tulee kuulemma kalvot ja kaikki mukaan.

Kiitos vaan kovasti vinkistä :D

- Kalle -
Volvo 240 GLT kartano vm. 1990 ja rouvalla Saab 900c vm. 1990

Poissa Elk

  • Paalimaan vartija
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 2589
Vs: 240 B200K -87 kaasarin tiivisteet (solex?)
« Vastaus #5 : 14.11.2012, 11:20:19 »
Se korjaussarja vaan ei korjaa kieroa laippaa. Ei sitten yhtään kestä ylikiristystä se sohloksi.
Jäitä housuun!

Poissa perttu

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 105
  • moparman@luukku.com
Vs: 240 B200K -87 kaasarin tiivisteet (solex?)
« Vastaus #6 : 14.11.2012, 16:00:53 »
Ei mikään muukaan kestä jos hapaat irvessä kiristelee. :idiot2:
Useamman "kartanon"herra

Poissa Kalle

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 21
  • I love my Volvo
Vs: 240 B200K -87 kaasarin tiivisteet (solex?)
« Vastaus #7 : 24.11.2012, 13:07:10 »
Kaasarin tiivisteet ja yksi kalvo vaihdettu ja ongelma poistui.  *taavih->

Kiitos kaikille vinkeistä

Nyt nautiskelemaan  :sundaydriver:

-Kalle-
Volvo 240 GLT kartano vm. 1990 ja rouvalla Saab 900c vm. 1990

 

Kulkukoira  Proturbo