Lienee asia siten, että suomen maahantuoja ei ole tuota palvelua ottanut käyttöön, eikä sitä ole sitten suomeksi saatavilla.
Sen auton valmistus prosessin etemisen seuranta mahdollisuus ei vaikuta mitenkään siihen, että saako sen auton 1.4 vai vasta myöhemmin

Mutta yhtäkaikki, itse olisin kyllä aivan innoissani tuollaisesta palvelusta seuraamassa oman auton valmistumista, vaikka siitä ei sen enempää mitään hyötyä olisikaan.
Luulen, että tuon palvelun käyttöönotto voi olla suomessakin mahdollista, mikäli siitä tulee riittävästi pyyntöjä maahantuojalle.
Varmasti on olemassa paljon muitakin palveluita, jotka ei suomessa ole käytössä, markkina-alueittain muuttuu asiakkaiden halut ja tarpeet eri palveluiden käyttöhaluissa.
Eli jos volvoautolla on joku paikka, johon saa jättää asiakaspalautetta, niin sitten vaan kirjelmää, josko seuraavaa autoa tilatessa olisi suomessakin tälläinen palvelu käytössä.
Palaute tästä volvoautolle siksi, että se tavoittaa sen oikean tahon, joka tälläisen palvelun voi käyttöönottaa, kun palautteen antaa välikäteen, niin aina on mahdollisuus, että se ei mene oikeaan paikkaan.