Eli olis sarja b230 vahvoja kankia, joissa ilmeisesti kaikissa väljät puslat.
Halkaisija 22,97mm moottorin sivusuunnassa, ja 22,98-23,01mm korkeussuunnassa. Kangilla oli aq171 penta koneessa sellainen oire että naputtivat todella äänekkäästi, kun kierrosluku ylitti 3000rpm, joko tyhjänä tai ihan sama ääni täysrasituksessakin. Kanget ovat alunperin auton koneesta peräisin, ja on varmaan ajettu miljoonan tai jotain, kun ei näissä merimoottoreissa noin kulunutta tavaraa ole koskaan tullut vastaan.
Ongelmanahan on se, kun venemoottoriin tulevat taas, että venemoottorilla ajetaan juurikin 3000-3900rpm nurkilla enimmäkseen, tai sit ihan 1000-2000rpm.
Ei viittis noita roskiinkaan heittää.
Olis ylimääräisenä linnunluutkin, jotka eivät ole naputtaneet, MUTTA niissä sama heitto about sadasosamillilleen.
Korjaamokäsikirja ei kertonut mikä toleranssi noissa pitää olla, tai oikeammin kohdassa kiertokanki mainitaan 0,004mm soikeudeksi ja kartioisuudeksi, mutta tästä puhutaan alasilmän yhteydessä.
Pystyykö noita heloittamaan uudelleen, ja onko järkeä, mitä maksaa?