Eli hehkut vaihdettu uusiin toimiviin jotka on 11V jotka tähän kuuluukin.
Jäähdytinnestettä katoaa mutta ei palotilaan kun seisoo niin johonkin katoaa. kun ajaa lämpimäksi jähdytinjärjestelmässä järkyttävä paine.
täyttyy paineistaa ja tarkistaa jos löytyisi vuoto. Ja sen takia pitää laittaa korkki sen verran kiinni että just ottaa tiiviste kiinni. (Päästää paineet pois ja korkki on uusi)
Öljy on öljyä eikä vaahtoa.
Mahdollisesti suutin vika mutta mistä sen tietää? Kaikki muut hehkut oli karstoittuneet hieman paitsi 5 syl. Se oli melko puhdas.
Öljyä saa lisätä sen 0.5l 10tkm jälkeen.
Ja ahtoputket on todella öljyiset. Esim: otan ahtoletkun irti niin sieltä tulee ihan tippoja öljyä vaikka kone on käynyt juuri lämpimäksi.
Neuvoja? Käynnistys kylmänä on hemmetin pitkä nolla keleillä.
Lämpimänä lähtee nätisti.