Proturbo  Autodiagnoosi

V70 2001 D5 kytkimen ja kaksoismassavauhtipyörän korjaus

  • 15 Vastauksia
  • 7792 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa remes

  • VRCF Ry jäsen 2025
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 3529
Vs: V70 2001 D5 kytkimen ja kaksoismassavauhtipyörän korjaus
« Vastaus #15 : 23.02.2013, 14:00:51 »
Kävi mielessä pari juttua,
- jos kuitenkin on enemmän ajettu kuin mittarissa

Todennäköisempi on kai joku tunari, joka ei osaa lähteä liikkeelle tai vetänyt jotain raskasta. Vaimon autokoulun-ope neuvoi aikanaan pitämään autoa liikennevaloissa paikoillaan mäessä kytkintä luistattamalla. Eihän kytkin kuulemma kulu kun auto ei liiku - sanoin että minun autolla EI näin tehdä.

Onko auto ollut sinulla pitkään, jos pinnat on vain lasittunut, helpottaa kun ajaa normaalisti jonkun aikaa.

Juu, kai sekin on mahdollista että on enemmän veivattu. Mutta haluan ainakin uskotella itselleni että ei ole  :D Auton on tuonut liike jolta olen aiemminkin ostanut ja luotan kyllä kohtuullisesti heihin ja mukana tulleisiin dokumentteihin.

Ei ole mullakaan tapana luistattamalla pidellä paikallaan, tuossa on se keskimmäinenkin poljin ihan toimiva  :P Mulla tämä on ollut viime huhtikuusta ja n. 35tkm.
V40 T2 -17
Kuvat

 

Puotilan autokorjaamo  RallyBaron