Se kun tahtoo olla niin että nykydiiselit ei tahdo oikein ajossakaan lämmittää sisätiloja kovemmilla pakkasilla ilman lisälämmitintä,laskennallisesti asiat voi olla noin,mutta jos laitteet on kunnossa ja autoon oikein mitoitetut niin puolituntia riittää,sähköllä sensijaan puolitoista,sitten jos esim,mökillä ei ole sähköä niin senkun kakella ikkunasta osottamalla naksauttaa lämppärin päälle ja kohta hyppää lämpimään autoon,jaa myöskin vaikka kauppareissuilla,tyhjäkäynti on kiellettyä,mutta lämppärin käyttö ei,kyllä se niinpaljon antaa mukavuutta talviautoiluun ettei paremmasta väliä.No sitten se akku,se kannattaa alunperin hankkia niin iso kun suinkin saa koteloon mahtumaan,vaikka 100ah jos vain sopii,nyt ei muistaakseni ole ollut muutamaan vuoteen akkutestejä,mutta jos on esim.TM tilaaja löytyy nettisivuilta vanhat testit,nimittäin akkujen kylmänä latautumisessa on iiisoja eroja,elikkä ei kannata valita sellaista akkua joka kylmänä ottaa vain yhden ampeerin virran vastaan,tuosta huollosta,miulla on työ ajoneuvossa nyt seittemäs vuosi menossa,eikä tuolle ole tarvinnu tehä mittään,tässä ois miun mielipiteitä,varmaan joku muu on kolmattakin mieltä asiasta
