Oho..jos sulla on sähköinen kaasuläppä niin kiristäjä on kyllä uusittava jos, on sellainen
ihan susi jousisysteemi, eli mekaaninen.
Mun mielestä. 
Kun tuota vaihtaa, pitää kyllä tietää mitä tekee ja asettaa sen kiristysaste oikein lämpötilan mukaan.
Ohjeita löytynee varmaan netistä. Laitoin ne joskus faq-puolelle mutta linkki vanheni.
Tuossa tähänkin malliin ihan käypänen ohje.
http://www.youtube.com/watch?v=IK_zH8g8FowKerroinhan mihin malliin kiristäjää ei tarvii uusia, vain kiristimen ja ohjaimen pyörät.
(virranjakajallinen malli, ns vanhempi konetyyppi, mekaanisella kaasuläpällä,vaijerikaasu).
Stefat vaihtaa ihan kivasti samalla jos osaa laittaa nokkapyörät takaisin kohdilleen, kannattaa perehtyä asiaan ja ehkä jättää vaihtamatta jos eivät vuoda.
Vanhallakin kiristimellä ollaan laitettu jos on vaan vuodet täynnä ja kilometrejä ei ole hirveästi ollut.