Kokemusta on.
Toisinaan airbag-ohjain menee jumiin ja silloin tällöin tapahtuu sellaista, että yksikkö muuttaa omaa “koodaustaan" ilman mitään syytä.
Koodaus muuttuu usein juuri noin, että ilman apukuskin bägiä oleva auto muuttuu airbag-ohjaimen mielestä sellaiseksi, että pitäisi olla apukuskin bägi.
Silloin kun jumissa oleva yksikkö ohjelmoidaan, siihen ei laiteta mitään toista ohjelmaa, vaan luetaan alkuperäinen data joka "korjataan". On epätodennäköistä, että yksikössä olisi väärä ohjelma, koska edellämainitulla tavalla alalla olevat tuon tekevät.
Aina vika ei kuitenkaan ole korjattavissa.
Joskus merkkitesteri Vidalla saa päivitettyä ohjaimen kuntoon ja tätä sinulle onkin ilmeisesti ehdotettu. Se on looginen tapa edetä vian korjausyrityksissä.
Toivottavasti tästä nyt jotain apua tai selkoa saa asiaan.