Kyllä se ongelma jossain muualla on, kuin ahtoputkistossa. Eilen kattelin kaikki paikat taskulampun kanssa läpi, ja missään ei vuotoja ollut.
Kiristelin samalla kaikki lemmarit. Kiinnitin kyllä huomiota, että turbolle tuleva putki on mennyt aika pehmoiseksi. Puhki se ei vielä ole, mutta varmasti menee luttuun pienestäkin alipaineesta. Tosin sekään ei tätä ongelmakuvausta täytä, kun eikös nuo lyttääntyvät putket ole niitä maksimitehon hukkaajia, ei niinkään alakierrosten.
Noh, yllätys oli sitten suuri, kun tänä aamuna auto päätti toimia normaalisti. Viittaa vielä selvemmin elektroniikka vikaan, ja tuo IMM on kyllä varteenotettava vaihtoehto.
Voikos tuosta tuolla vikakoodi, ilman että vikavalo tai ajotietokone reagoi asiaan mitenkään? Eli jos käyttäsiin piuhan päässä niin sieltä saattaisi jotain luettavaa löytyä?
Onkos tämän ikäisessä tuossa puhaltimessa jotain säätyviä siipiä? Ja jos on, niin miten ne toimii?