Autoracing  KL-varaosat

Jarrutehostin tehostaa liikaa ja alipaineletkut sekaisin...

• 1 Vastauksia
  • 2241 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Make78

• Luxe
  • *
  • www.vrcf.fi
Moi!

Muutaman haksahduksen jälkeen perhettä liikuttaa jälleen Volvo, mutta kaikki ei toimi kuin pitäisi. Jarrutehostin tehostaa välillä liikaa. Aamulla liikkeelle lähdettäessä alkaa tehostamaan, niin että auto sammuu tai käy lähellä sitä. Missä vika? Toinen murhe on alipaine letkut eegeeärrää ohjaavalta venttiililtä oli letku vedetty moottorintyynyille...  olisiko jollakin kuvaa tai voisiko kertoa mihin siitä jäähdyttimen vieressä olevasta "purkista" noiden letkujen pitää mennä? AUTO ON S80 2.5 tdi autom. vm. -99. Historiaa sen verran, että ollut mulla vajaat 2kk. Edellisen omistajan toimesta vaihdettu moottori erään ammattiopiston tekemänä.  Itse olen korjannut letkuista vuodot ja laittanut ne saamaan kohtaan mistä irroitinkin nyt vain epäilyttää onko kaikki ihan oikein...

P.s. mikä se purkki siinä jäähdyttimen vieressä on? ja mihin niistä lähdöistä pitää tulla alipaine?
« Viimeksi muokattu: 12.08.2013, 08:32:07 kirjoittanut Make78 »

Poissa LK

• De Luxe
  • *
  • S80 2,5D -99 by Dera, sekä S60 2,5T AWD
Vs: Jarrutehostin tehostaa liikaa ja alipaineletkut sekaisin...
« Vastaus #1 : 12.08.2013, 10:14:53 »
Jaa näinköhän se alipainepumppu vaikuttaisi tuohon melkein sammumiseen?
Sehän on mekaaninen ja lutkuttelee siellä alipainetta koko ajan ihan samalla lailla, painelee jarrua tai ei? Viisaammat korjatkoon.

Carcom Oy  Elekma