Proturbo  Autodiagnoosi

Volvo 240 DL -87

  • 5 Vastauksia
  • 4041 Lukukerrat

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Poissa Leinonen.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • haloo?
Volvo 240 DL -87
« : 11.05.2014, 18:16:35 »
Kirjoitetaas nyt omasta autostä tänne showroomiin, saa nähdä mitähän tästäkin tulee  ;D

Tuommonen perus 240 tuli hommattua ensimmäiseksi autoksi -13 syksyllä.


300tkm mittarissa tuolloin, täysi huoltokirja, 2 aikaisempaa omistajaa, molemmat vanhuksia, ilmeisesti ikänsä asustanut hyvinkäällä, koska huoltokuitit ja huoltokirja ovat Hyvinkään Auto-llveksestä, ajokortin sain -14 tammikuussa ja nyt tullut mittariin reilut 10tkm ::)

Tekniikkana perus pomminvarma B230K+M47.

Ostokunnosta nykypäivään, on ulkonäkö muuttunut vain senverran että kirkkaat etu- ja sivuvilkut, huoranportaat ja hirvitarrat kylkeen, huoranportaista ja hirvitarroista kiitokset ata:lle :)

Noh, kuvat kertoo enemmän kuin tuhat sanaa 8)




Sisusta muuten lähes virheetön, paitsi kuskinpenkki vähän repsahtanut ajansaatossa

Ison kellon tilalle tuli kierroslukumittari ja vakio ratti vaihtui rallirattiin :D

« Viimeksi muokattu: 11.05.2014, 21:35:39 kirjoittanut Leinonen. »
240 -87 turboprojekti & 945 B230FT+M90 -97 & 242 projekti

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Volvo 240 DL -87
« Vastaus #1 : 11.05.2014, 19:56:52 »
B230K ja turbo-merkki takaluukussa ja ahtomittari kojetaulussa?
No kun halvalla sai.

Poissa Leinonen.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • haloo?
Vs: Volvo 240 DL -87
« Vastaus #2 : 11.05.2014, 20:26:28 »
Ei oo toi mu autosta toi pikkukuva, ja ahtomittari nyt on jatkoa ajatelen, mutta ei siitä vielä sen enempää  :pomo:
240 -87 turboprojekti & 945 B230FT+M90 -97 & 242 projekti

Poissa Kaziganth

  • Biokaasumies / Karaokemestari
  • Turbo
  • ******
  • Viestejä: 4106
  • Hämeen hitain
Vs: Volvo 240 DL -87
« Vastaus #3 : 11.05.2014, 20:35:43 »
Joo niinpä näköjään. Oli puhelin sitten skipannut ton takaa otetun kuvan kokonaan :D
No kun halvalla sai.

Poissa D`Artagnan

  • Grand Luxe
  • **
  • Viestejä: 715
  • www.vrcf.fi
Vs: Volvo 240 DL -87
« Vastaus #4 : 11.05.2014, 21:14:36 »
Uudet kilvet, hyvä hyvä. Tekee paljon ulkonäköön. Takalokasuojatkin joku hoksannut asentaa, ei varmaan ruoste kiusaa?
Ehkä kirkasvilkkuiset takalamput vielä niin olisi yhtenäinen linja? Ryhdikkään oloinen peli jokatapauksessa, vaikka pikkuratti ei sovi tuohon sitten millään kun ei ole muuten mitenkään race henkinen.
Harraste: Volvo 240 GL B200K M47 -87

Poissa Leinonen.

  • De Luxe
  • *
  • Viestejä: 26
  • haloo?
Vs: Volvo 240 DL -87
« Vastaus #5 : 11.05.2014, 21:31:46 »
Uudet kilvet, hyvä hyvä. Tekee paljon ulkonäköön. Takalokasuojatkin joku hoksannut asentaa, ei varmaan ruoste kiusaa?
Ehkä kirkasvilkkuiset takalamput vielä niin olisi yhtenäinen linja? Ryhdikkään oloinen peli jokatapauksessa, vaikka pikkuratti ei sovi tuohon sitten millään kun ei ole muuten mitenkään race henkinen.
Kiitosta!  :) tosiaan unohdin mainita että kävin uudet kilvet hakemassa :D ja piti se pikkuratti ostaa ku keskiö+ratti 30e, ja ruostetta tässä autossa kyllä oli, mutta ne on siitä korjattu kaikki pois, itellä ku ei ollu oikeen paikkaa tehä, niin faijan kaverin luona auto sitten majaili, ja jälki on kyllä hyvää! voisin kehdata väittää että ainakin 99% ruosteeton, ellei täysin  :) ja kuskinpuolelle sain kaverilta kirkasvilkkuisen takavalon, pitänee kesäduunipalkalla sitte ostaa toisellekki puolelle, yms alustaa jne kaikkee mukavaa, mutta siitä sitte ku on enemmä ajankohtanen  ;)
« Viimeksi muokattu: 11.05.2014, 22:32:07 kirjoittanut Leinonen. »
240 -87 turboprojekti & 945 B230FT+M90 -97 & 242 projekti

 

Race.fi  Puotilan autokorjaamo