vähän hiljaista ollut kun saa painaa haketta ja reffiä pisin maakuntia mutta kuvat puhukoon puolestaan
surkastunut munapussi

samaa säkkiä pohjasta

surkastunut munapussi2

surkastunut munapussi

jarrukilvet puhallettu+pohjaväri

katkaistu sisälokari hepattu ylemmäs ja korikittiä 1kerros toinen paikka kierros tuli jälkeen

sisälokasuojan etuosa(helmakotelon pääty) itse väännetty 1.5mm kylmäsinkitystä

samaa toiselta puolelta

kaarta ja kittiä tuli pieniä lommoja kun nakuttelin sisälokarin kiinni ulkopeltiin sen takia kittausta

sitten pohjatöitä en pyrkinyt mihinkään hifistelyyn vaan pääasia oli saada kukat katoamaan(selittelyn makua) "itse kun tekee niin saa mitä sattuu tulemaan"

sitten alkoikin varsinainen tuskien taival

nimittäin maalauksessa meni oikestaan kaikki päin arsetta

ensin pääsi värimassa valahtamaan muutamassa kohdassa eikä maalia riittäny korjaukseen no vähän uutta maalia kaupasta ja valumat hiottu kevyesti ja uusi massa päälle
seuraavaksi olikin lakkauksen vuoro mulla oli jäänyt viimevuodelta lakkaa melkein täysi litran pätikkä+kovete no eikun lakat ruiskuun ensin harso jokapuolelle sitten märkää pintaa kunnes rupesin ihmetteleen että vaikka kuinka neulaa kiertää auki niin hetken tulee tavaraa mutta sitten rupeaa sumu heikkenemään
tässä vaiheessa olin melko varma missä vika piilee mutta halusin uskotella että kuvittelen vain että tässä nyt jotain vikaa olisi no päästelin säiliön melkein tyhjäksi ja appelsiinia oli ensimmäinen märkäkerros kauttaaltaan
ruisku auki noh sisällä odotti mitä arvelinkin lakka oli mennyt pilalle oli kovettunut osittain ja tukkinut ruiskun sihdin
pesu+kasaus ja tälläkertaa uudet mömmöt sisään ja taas räpeltämään noh tavaraa tuli mutta nyt tuntui että valot ovat todella huonot vaikka mistä kulmasta koitti peilata pintaa tankki tuli päästeltyä tyhjäksi ja ruisku pestyä ja jätin kuivumaan
noh appelsiini pintaa pukkasi ja yksi ISO valuma takakyljessä pitää hioa ja myllyttää jotta tulisi edes jonkinnäköinen pinta

sävyeroakin löytyy aika paljon liekkö vanha haalistunu maalikaupassa oli mukana palapeltiä jossa hyvä maali mistä sävyä tarkistettiin värikoodin jälkeen
"maalaamo" valmistuu

P*SKAA PINTAA

valuma

kuivuessa vetelin kylkilistoihin asiallisemman lookin

tänään vaihtelin vesipumpun vanhan tiivisteet olivat hapertuneet ja vuosi

Masennettuna