Tuskin on bypassinkalvo paskana jos letkun laitto vaikutti noi. Kokeile ottaa se letku imusarjasta irti ja ihan suulla koitat imeä letkusta. Jos ilma tulla pöhisee läpi, on paipässin kalvo entinen, jos pystyt imemään siihen alipainetta, kalvo on ehjä.
Tuo mittarinäyttö vois olla aika lähellä oikeita ärrän ahtoja.
Kun tuo letku on irti bypassista, sitä pitää ahdoillakin kiinni vain pässin jousivoima, joka ei taida ihan riittää sen kiinnipitämiseen.
Kun letku on paikallaan, kaasua päästäessä letkuun tulee alipaine joka auttaa pässin avautumisessa.
Vetotilanteessa taas letkussa on ahtopaineen verran ylipainetta joka tappelee ahtimella olevaa samansuuruista ahtopainetta vastaan jolloin pässi pysyy varmasti kiinni sen pässin jousivoiman ansiosta.